رئيس بسيج رسانه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئيس بسيج رسانه استان کرمانشاه گفت: آن چیزی که انقلاب اسلامی را ماندگار کرده رشادت های مردم و نقش روشنگرانه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 04 January 2022

هادی صحرائی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) نحوه مدیریت جامعه با تمرکز نظام بر ابتکارها، خلاقیت ها،تغییر، تحولات و ترسیم افق های جدید در نظام انجام می شود.


وی افزود: امام خمینی(ره) برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و تعیین کننده راه انقلاب بودند اما علی رغم رهنمودهای ایشان فتنه هایی در دوران های مختلف پیش آمد که می توان آن ها را به عنوان مانع های بزرگ در مقابل انقلاب دانست.

رئيس بسيج رسانه در خصوص فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ به دلیل ترس دشمنان از توسعه و آبادانی ایران رخ داد زیرا با روند توسعه و پیشرفت آرمانگرایانه ای که دولت نهم در پیش گرفته بود در سال ۸۷ پیش بینی شده بود که چنانچه دولت نهم بتواند دولت دهم را تشکیل دهد، مجددا با همین قدرتی که در حال پیشروی است می تواند کشور را تا سال ۲۰۲۰ جزء کشورهای قدرتمند مرکزی جهان کند.


وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک رشد چشمگیر و اعجاب آور در میانگین علمی جهان دارد.

صحرائی بیان کرد: با گذشت انقلاب اسلامی هر ساله دشمنان تحریم های فلج کننده تری به وجود آوردند که فتنه گران در این کارها حضور داشتند و جزء کارهای نابخشودنی است که سبب سختی، رنج و مشکلات مردم شد.


وی ادامه داد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را ماندگار کرده رشادت مردم و نقش روشنگرانه مقام معظم رهبری است که ایشان با بصیرت و صبری که دارند تمامی فتنه ها را مدیریت می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار