فرماندار آبدانان خبر داد؛
فرماندار آبدانان بر مردم داری مدیران و رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم تاکید و گفت: مدیران ادارات در جهت توسعه و آبادانی شهرستان بایستی سهم خود را با توجه به محدودیت های منابع از مدیران کل طلب و احصا کنند.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 05 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ یداله حاتمی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان اولویت کاری خود را بر تعریض و حذف نقاط حادثه خیز راه های مواصلاتی شهرستان عنوان نمود و اظهار داشت:از آنجا که مردم بیشترین آسیب را از جاده ها دیده اند لذا تعریض و حذف نقاط حادثه خیز از مهمترین دستورات کاری خود قرار داده و در جهت تسهیل در راههای ارتباطی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی به مشکلاتی مثل نبود پزشک بیهوشی و عدم برخورداری ادارات شهرستان از سیستم الکترونیکی گلایه و تاکید کرد: هر چه سریعتر این مشکلات مرتفع و بروز چنین مشکلاتی نباید مانع کار کردن در این خطه شود.

حاتمی با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت در آینده بیان داشت: از سال ۱۳۹۷ بیست و پنج کالای اساسی از ارز نیمایی ۴۲۰۰ تومانی استفاده که به تدریج ارز تدریجی برخی از این کالاها حذف و اکنون تنها هفت قلم کالا باقیمانده که دولت مصمم به حذف ارز نیمایی آنها خواهد بود.

فرماندار آبدانان اظهار داشت: فسادزا بودن و وجود رانت در ارز نیمایی دولت را مصمم به حذف ارز دو نرخی با وجود همه مصائب و گرفتاریهای آن نموده است.

وی حذف ارز کالاهایی مثل نهاده های دامی، گوشت، ذرت، روغن های نباتی و... را در این طرح عنوان و تاکید کرد :ارز نیمایی دو قلم کالای حیاتی مثل دارو و گندم حذف نخواهد شد .

حاتمی خاطرنشان کرد :حذف ارز تدریجی ممکن است تبعاتی مثل گرانی و افزایش قیمت برخی کالاها را در پی داشته باشد که متولیان امر و دستگاههای مرتبط بایستی پای کار بوده و با تامین و توزیع مناسب و نیز رصد و نظارت دقیق از ایجاد هرگونه بحران در شهرستان جلوگیری به عمل آورند. /م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار