مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از بیستم آذر ماه تمامی پایگاه های بین شهری، شهری و تیم های عملیاتی در حالت آماده باش هستند
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 05 January 2022

تمامی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر از بیستم آذر ماه در آماده باش هستند

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هلال احمر استان کرمانشاه ۳۲۸ خانه هلال در مراکز دهستان ها و روستاها دارد و آموزش های روستاییان به صورت حضوری در خانه های هلال انجام می شود.

وی افزود: در خانه های هلال تیم های امدادی را به صورت تئوری و عملی آموزش می دهیم و دهیاران روستا سر تیم های امدادی ما هستند و این اقدامات برای آمادگی امدادی افراد به عنوان اولین گروه های ارزیاب جمعیت هلال احمر و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در امداد رسانی اولیه در حوادث و سوانح هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۶ هزار نفر نیرو و یک هزار نفر دهیار را به عنوان سرتیم های امدادی و مدیر بحران روستا در خانه های هلال آموزش داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: از بیستم آذر ماه که طرح زمستانی آغاز شده است به تمامی پایگاه های بین شهری و شهری اعلام آماده باش داده ایم و تمامی تیم های عملیاتی در حالت آماده باش هستند.

معتمدی بیان کرد: عمده فعالیت پایگاه های بین شهری جهت امداد رسانی حوادث جاده ای اعم از در راه ماندگان از برف و کولاک و اسکان در راه ماندگان است و پایگاه های شهری برای امداد رسانی به مردمی است که منازل آن ها دچار آبگرفتگی شده است و در پایگاه امداد شهری با اداراتی مانند آتش نشانی، شهرداری و آب و فاضلاب همکاری داریم و در صورت نیاز به آن ها کمک می کنیم.

وی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم در صورت رخ دادن حادثه برای مسافران بلافاصله با مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند و نزدیک ترین پایگاه به محل حادثه یاریگر آن ها می باشد و توصیه می شود مسافرین حتما به اخطارهای هواشناسی توجه کنند و وسایل ایمنی مورد نیاز همراه خود داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار