سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته ۴۴ مبتلای جدید کرونا در استان بستری و یک بیمار کرونایی نیز فوت شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 06 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی روز چهارشنبه اظهار داشت: با بستری ۴۴ مبتلای جدید به کرونا در استان، هم اینک ۱۵۷ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا، گفت: واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند یا نوبت دز سوم آن ها فرا رسیده است باید سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.

پورنقی افزود: بی‌توجهی به واکسیناسیون و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند، روند کاهشی تلفات را معکوس کند و بار دیگر وضعیت قرمز را به نقشه کرونایی استان بازگرداند.

 

براساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هم اینک بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در برابر کرونا واکسینه شده اند و ۶۲ هزار نفر نیز در این خطه دُز سوم واکسن را تزریق کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار