رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افراد متاهل را در اولویت تغییر سمت اعلام کرد و گفت: باید در کار قضاوت از هوای نفس دوری کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 28 September 2015
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افراد متاهل را در اولویت تغییر سمت اعلام کرد و گفت: باید در کار قضاوت از هوای نفس دوری کرد.

محمدرضا عدالت‌خواه ظهر امروز در مراسم افتتاح دهمین دوره کارآموزی مرکز کارآموزان قضایی استان کرمانشاه، اظهار کرد: کار قضا شغل نیست و افراد برای کسب درآمد به این حوزه نمی‌آیند.

عدالت‌خواه با تاکید بر اینکه نباید به این منصب به‌عنوان شغل نگاه کنیم، افزود: باید بستری ایجاد کنیم که از عهده این منصب برآییم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه یکی از اصول منصب قضاوت را عدالت عنوان کرد و ادامه داد: اگر فردی به اشتباه منصوب شود، شرعا عزل است و از شرایط قضای اسلامی برخوردار نیست.

این مسئول اغوای شیطان برای افراد در مسئولیت‌های سنگین‌تر را بیشتر عنوان کرد و متذکر شد: تقوا را از زمان کارآموزی در درون خویش باید تقویت کرد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، دوری نکردن از هوای نفس موجب آسیب دیدن فرد می‌شود و یاد خدا انسان را از گناه دور می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه هر روز سوگند و شرافت کاری را در ذهن تکرار می‌کنیم، عنوان کرد: قبول شدن در آزمون نشان‌دهنده بنیه علمی افراد پذیرفته شده است.

وی خواستار توجه کارآموزان به نظم و انضباط در کارها شد و تصریح کرد: مطالعه و دقت در فهم ریزه‌کاری‌ها به افراد کمک می‌کند.

عدالت‌خواه افراد متاهل را در اولویت تغییر سمت اعلام کرد و متذکر شد: کارآموزان رعایت شان قاضی همچون پوشش، نحوه معاشرت، شرکت در نماز جماعت و... را مورد توجه قرار دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار