" مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:همزمان با ایام دهه مبارک فجر، پنج طرح آموزشی و فرهنگی در این استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 25 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهرام حسین آبادی افزود: تخریب و بازسازی مدرسه ۱۲ کلاسه خالد اسلامبولی (خیری قزلباش) اراک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی انجام شده که همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد:ساخت مدرسه ۶ کلاسه نجفی ساوه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل منابع ملی و منابع داخلی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی و توسعه ۲ کلاس خیری در مدرسه روستایی احمد آباد ساوه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی انجام شده است و همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به بهره برداری می رسد.
وی یادآورشد:توسعه چهار کلاس در مدرسه صابرین شهباز شهرستان شازند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و داخلی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر است.
وی افزود:عملیات احداث سالن ورزشی خیری حاج محمد قاسمی در شهرستان محلات نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی پایان یافته و آماده بهره‌برداری است.
۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی با هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس در حال حاضر در استان مرکزی فعال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار