فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار ثلاث باباجانی گفت:همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ٢٢ پروژه دراین شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 30 January 2022

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برنامه هایی که به مناسبت ایام دهه فجر در شهرستان ثلاث برگزار می شود شامل افتتاح پروژه های عمرانی، غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت در نماز جمعه در سه شهر ثلاث، سرکشی از خانواده های شهدا، میز خدمت در روستاها و بخش ها، جلسه با شوراها و دهیاران در سه بخش است.

وی افزود‌: دیدار با سه ائمه جمعه در شهر ثلاث و ازگله و میر آباد، راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری جنگ شادی در شهرهایمان که قرار است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد، بنیاد شهید و سایر دستگاه ها برگزار کنند و همچنین یادواره شهدا در دهه فجر عمده ترین برنامه های شهرستان ثلاث در این ایام است.

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به افتتاح 22 پروژه در این ایام تصریح کرد: روزهای نخست دهه مبارکه فجر با نعمت و برکات خداوند، میلاد فاطمه زهرا (س) و میلاد رهبر فقید انقلاب متقارن است، از مردم می خواهیم با شکوه بیشتری در مراسم این ایام حضور یابند.

شکری با تاکید بر حضور با شکوه و با صلابت مردم شهرستان ثلاث باباجانی، یادآور شد: مردم کماکان نسبت به سال های گذشته به نظام جمهوری اسلامی علاقه بیشتری نشان می دهند و امید است همه ملت ایران در کنار یکدیگر دستاوردهای نظام را به دنیا نشان دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار