مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: اگر بیانات ارزشمند رهبری که در سند تحول بنیادین عنوان شده، اجرایی شود، هیچ دغدغه‌ای در جامعه اسلامی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 01 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجید یزدان‌پناه در آیین نواختن زنگ انقلاب که صبح امروز به مناسبت نخستین روز از ایام دهه مبارک فجر در سالن حجاب برگزار شد، ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: امروز زنگ انقلاب در سراسر کشور نواخته می‌شود و در کرمانشاه این زنگ توسط استاندار کرمانشاه نواخته می‌شود از تمامی مهمانان اعم از مسئولین، خبرنگاران، اهالی رسانه، دانش آموزان و.. بابت این حضور قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز وارد گام دوم انقلاب شده و شاهد گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: آنچه برای رهبری از هر امری مهم‌تر است، جوانان هستند برای رهبری جوان باوری و جوان یاوری بزرگترین ارزش است.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مسیر توجه جوانان از آموزش و پرورش آغاز می‌شود و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به سخنان ارزنده رهبر انقلاب اشاره شده است که اگر این بیانات اجرایی شود در جامعه اسلامی دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امید است با حضور استاندار کرمانشاه شاهد تحولات ارزشمندی در استان باشیم، تصریح کرد: امروز دارای فناوری‌های نوینی در ایران اسلامی شدیم که موجب شده فرزندان ما در سراسر دنیا خواهان و طالب داشته باشند، فرزندانی که می‌توانند آرمان‌های انقلاب اسلامی را به گردش در آورده و این انقلاب را به انقلاب امام عصر (عج) متصل کنند.

یزدان‌پناه تاکید کرد: امید است این فرزندان انقلاب بتوانند برای نظام جمهوری اسلامی سینه‌ها ستبری بوده و اجازه ندهند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار