فرمانده سپاه بابلسر:
هدف کلی اجرای برنامه‌های دهه فجر در بابلسر تبیین دستاوردهای انقلاب، جشن‌ گرفتن و بزرگداشت انقلابی که نظریه سوم حکومت‌داری را در دنیا ارائه کرد و انتقال این سنت به نسل جدید است.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ 01 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر مصطفی بازوند در نشست با اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه دهه فجر در بابلسر "دهه تحول با محوریت رویش‌های انقلاب اسلامی" نامگذاری شده است، اظهار کرد: ۵۲۰ عنوان برنامه محله‌محور در این ایام‌الله در بابلسر اجرا می‌شود.

اجرای ۵۲۰ برنامه محله‌محور در ایام‌الله دهه فجر در بابلسر
 

وی با اشاره به افتتاح ۲۰ خانه محروم از ابتدای سال تاکنون در بابلسر، از افتتاح دو خانه محروم در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: رزمایش کمک مومنانه در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر برگزاری همایش "۱۰ شب، ۱۰ مسجد" با محوریت حل مشکلات محلات، مسابقات ورزشی و تجلیل از نخبگان بسیجی ورزش، نشست‌های بصیریتی برای جهاد تبیین، برنامه‌های ایستگاه انقلاب، خیابان انقلاب، هر خانه یک پرچم را از جمله برنامه‌های دهه فجر در بابلسر عنوان کرد.

این مسئول گفت: هدف کلی اجرای برنامه‌های دهه فجر در بابلسر تبیین دستاوردهای انقلاب، جشن‌ گرفتن و بزرگداشت انقلابی که نظریه سوم حکومت‌داری را در دنیا ارائه کرد و انتقال این سنت به نسل جدید است.   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار