در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۱ هزار و ۱۱۵ پیشنهاد توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به دبیرخانه نظام پیشنهادات شرکت توزیع نیروی برق استان ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 05 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ اکبر حسن‌بکلو از دریافت بیش از ۱ هزار و ۱۱۵ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در سال جاری در دبیرخانه نظام پیشنهادات شرکت توزیع نیروی برق خبر داد و گفت: در سال جاری پیشنهادات از سوی همکاران شرکت به دبیرخانه نظام پیشنهادات ارائه شد که تعدادی از این پیشنهادات پس از بررسی‌ها تایید و به مرحله اجرا رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: نظام پیشنهادها در شرکت توزیع نیروی برق استان در سال ۱۴۰۰، و مشارکت همکاران با این کارگروه رشد چشمگیری داشته و موجب افزایش بهره‌وری سازمانی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین تفکر مدیریت مشارکتی را از مهم‌ترین توفیقات نظام پیشنهادهای این شرکت دانست و عنوان کرد: مشارکت ۱۰۰ درصدی مدیران ازجمله شاخص‌های برجسته نظام پیشنهادهای این شرکت است.

وی در ادامه اظهار کرد: نظام پیشنهادها در نهایت سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات‌رسانی شرکت می‌شود و بالندگی کارکنان و بهره‌وری شرکت را در پی دارد که امیدوارم برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه منشاء تحولات کیفی و کمی در شرکت توریع نیروی برق استان شود.

حسن‌بکلو با اشاره به رضایت بخش بودن فعالیت نظام پیشنهادها عنوان کرد: سیستم ارائه پیشنهادها، تصمیم گیری‌ها و دریافت پیشنهادها توسط کارگروه‌ها باید به سمت کیفی سازی باشد و این امر می‌تواند در میانگین بازدهی سازمان و در نهایت بالا رفتن ارائه خدمات به مردم استان، اثربخشی بیشتری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار