معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان دهلران گفت:باتوجه به شیوع پیک ششم کرونا جنگ شادی که قرار شد در روزهای آینده برگزار شود لغو شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 07 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت اله حاتمی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت:چند هفته قبل درخواستی مبنی بر برگزار ی جنگ شادی به فرمانداری ارائه شد که با مطرح شدن این درخواست در ستاد کرونا شهرستان علاوه بر معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران همه اعضای ستاد به خاطر سلامت مردم مخالفت کردند. 

وی افزود: شرایط شیوع موج ششم کرونا سبب شد که اکثر برنامه های دهه مبارک فجر هم به خاطر اهمیت سلامت مردم لغو شوند. 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه دهلران در خصوص انتشار پوستر این جنگ شادی گفت: پیگیری های که صورت گرفته این پوستر قبل از اینکه نظر و مجوز لازم را از ستاد کرونا شهرستان بگیرند توسط عوامل این جنگ شادی درفضای مجازی پخش شده است. 

حاتمی بیان داشت: باتوجه به شیوع موج ششم کرونا سلامت مردم یکی از اولویت های است که در دستور کار مسئولان وستاد کرونا شهرستان است. 

 معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه دهلران گفت: شهروندان اطمینان داشته باشند برنامه‌های که سلامت مردم در خطر بیندازد حتما توسط مسئولان اجرایی شهرستان و اعضای ستاد مبارزه با کرونا لغو خواهندشد. 

رسانه تابناک از ورود و حساسیت ویژه دادستان شهرستان دهلران در خصوص پیگیری های لازم جهت لغو این برنامه تقدیر وتشکر می کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار