مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، آمار شهدای انقلاب استان را 100 نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 10 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام هادی عسگری، با اشاره به نقش مهم کرمانشاهی‌ها در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم این استان در عرصه‌های مختلف چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه پس از آن از مبارزه با منافقین و ضد انقلاب گرفته تا حضور پررنگ در دوران دفاع مقدس، در دفاع از خاک وطن نقش پررنگ و اثرگذاری داشته‌اند.

عسگری از کرمانشاه به عنوان محور استانهای غرب کشور در جریان مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: کرمانشاهی های مومن و انقلابی همواره و در مقاطع مختلف تاریخی با حضور در صحنه‌های مختلف در کنار نظام بوده و بصیرت بالای خود را به اثبات رسانده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه این استان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران 100 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، افزود: خردسال ترین شهید انقلاب در استان کرمانشاه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک پسربچه هشت ساله و مسن‌ترین شهید انقلاب استان نیزیک پیرمرد 76 ساله می باشد و این یعنی مردم استان از هر رده سنی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی حضور پررنگ داشته اند.

وی ادامه داد: وجود زن و مرد و پیر و جوان و افرادی از اقشار مختلف مردم در بین شهدا نشان از مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دارد.

عسگری در ادامه دهه فجر را یادآور حماسه‌آفرینی مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این ایام فرصت خیلی خوبی برای بیان اهداف و آرمان های پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام به مردم است که مسئولین نباید از ان غافل شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار