همزمان با ایام الله دهه فجر رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵ 11 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، دکتر بازوند فرمانده سپاه شهرستان بابلسر در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه همزمان با منویات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان آغاز شد و مجموعه سپاه، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج در این راستا گام‌های موثری برداشتند.

وی افزود: سپاه شهرستان طی سال ۱۴۰۰ در ابعاد مختلف از جمله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدامات موثری را انجام دادند و این دوره نیز یک‌هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

محمد طلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر نیز از انجام اقدامات مهم در حوزه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مجمع در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون چندین مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده است.

وی افزود: این بسته ها با حمایت خیرین تهیه و با کمک حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و با حفظ کرامت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر اعتبار این بسته‌ها را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا پیش از ماه مبارک رمضان یک نوبت دیگر نیز این بسته‌ها تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

طلوعی یادآور شد: این دوره از رزمایش کمک مومنانه به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر بوده و مجمع خیرین محرومیت زدایی علاوه بر این بسته ها در حوزه تامین جهیزیه، دارو، کمک به بیماران صعب‌العلاج، بسته‌های تحصیلی و ساخت مسکن محرومین نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار