معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان :
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اختصاص تسهیلات خودمالکی چهار میلیارد ریالی در اهواز و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در دیگر شهرهای استان ویژه مشارکت سازندگان حرفه‌ای و انبوه سازان مسکن طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 12 February 2022

محمدحسین پناهی‌فر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تسهیلات خود مالک را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه دولت در طرح نهضت ملی مسکن عنوان‌کرد و اظهار داشت: تمامی انبوه‌سازان و یا سازندگان شخصی بخش خصوصی می‌توانند این تسهیلات را با نرخ سود ۱۸ درصد بدون هر گونه سپرده گذاری و یا خرید اوراق  و با بازپرداخت ۲۰ ساله برای واحدهای آماده ساخت و یا واحدهای نیمه تمام دریافت کنند. 

وی افزود: داشتن پروانه ساختمانی و سند مالکیت جهت دریافت وام ضروری است لذا متقاضیان باید به سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir  مراجعه نمایند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان استقبال از طرح تسهیلات خود مالکی را باعث رونق تولید مسکن در استان دانست و گفت: رونق ساخت و ساز مسکن نیز باعث اشتغالزایی در جامعه و کاهش قیمت مسکن می‌شود.

پناهی‌فر از متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در شهرستان‌ها خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای دی ماه امسال، عملیات اجرایی پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی از این طرح در خوزستان آغاز شده است.

براساس مصوبه دولت، زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های طرح‌ نهضت ملی مسکن از سوی دستگاه‌های خدمات رسان تامین می‌شود.

تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها و تخفیف مالیات را می‌توان از مزایای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

برچسب ها: تسهیلات بانک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار