امام جمعه کنگاور در گفتگو با تابناک:
امام جمعه کنگاور گفت: در شهرستان کنگاور به مناسبت میلام حضرت علی(ع) ۲۵ برنامه توسط ستاد مردمی ولادت مولای متقیان مصوب شد که یکی از آنها طبخ و توزیع غذای گرم بین محرومین در روز ولادت است.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 15 February 2022

طبح غذا برای محرومین به مناسبت ولادت امام علی (ع) در کنگاور

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک روز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: امام علی (ع) سعادتی داشت که هیچ بشری در زمین چنین سعادتی کسب نکرد و آن اینکه در خانه کعبه متولد شد و اکنون اعراب هنگام طواف و عبور از سمت شکاف خانه کعبه با اینکه در دست وهابیت است عبارت "مولد علی" را می گویند
یعنی جایی که علی (ع) متولد شد.

وی افزود: همچنین امام علی (ع) در خانه خدا در مسجد به شهادت رسید و این بزرگی امام علی (ع) را نشان می دهد.

امام جمعه کنگاور ادامه داد: به همین مناسبت در شهرستان کنگاور برنامه هایی اجرا می شود ستاد مردمی میلاد مولای متقیان و روز پدر را در دفتر امام جمعه با 6 کمیته تشکیل دادیم که حدود ۲۵ برنامه مصوب شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این برنامه ها در این چند روز انجام می شود، روز گذشته خواهران ستاد نماز جمعه مشغول پخت غذا برای محرومین بودند و امروز هم رزمایش پخت و بسته بندی غذا را داریم.

حجت الاسلام لروند به اجرای برنامه و سخنرانی در شب گذشته در مساجد اشاره ای داشت و گفت: امروز نیز جشن هایی در مساجد سطح شهریان به همین مناسبت برگزار می شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار