مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 20 February 2022

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سیاست‌های دولت در امر تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل و نظارت بر روند تامین و توزیع کالا است.

وی افزود: در راستای پیشگیری از تخلفات اقتصادی و جلوگیری از احتکار کالا با توجه به وضعیت بازار در ایام پایانی سال باید تعزیرات حکومتی همانند سنوات قبل به منظور ایجاد بستر مناسب و آرامش در سطح بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

شاهی تصریح کرد: به همین منظور اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی ۱۴۰۱ را از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۱/۱۴ را در دست اقدام داریم و در حال حاضر مقدمات و بستر‌های اجرایی آن فراهم شده و در دو نوبت صبح و عصر این گشت‌ها در سطح بازار فعالیت خواهند داشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی بطور محسوس با خودرو‌های آرم دار این اداره کل و غیر محسوس بصورت مستمر در سطح شهر فعال هستند و بر مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه ها، میادین میوه و تره بار، شرگت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط هوایی و زمینی، مواد غذایی، رستوران ها، قنادی ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبار ها، سرد خانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، البسه کیف و کفش و .. نظارت خواهند داشت.

وی در پایان اضافه کرد: این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین نوروزی را دارد و مردم می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار