مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از فعالیت مستمر کتابخانه های عمومی استان خبر داد و گفت: به زودی کتابخانه ای با نام محب علی فشی در روستای فش کنگاور افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 28 February 2022

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی فعالیت هایشان به صورت حضوری است و در فضای مجازی نیز فعالیت خود را ادامه دادیم.

وی افزود: در شرایط قرمز کرونایی نیز کتابخانه‌ها تعطیل نشدند و تمامی کتابخانه‌ها باز و مشغول به فعالیت هستند فقط ظرفیت سالن‌های مطالعه را کاهش دادیم و ۳۰ درصد از مراجعین اجازه استفاده ورود به سالن‌ها را دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون تصمیم و برنامه ریزی دقیق برای عید نشده است، اما کتابخانه‌ها از پنجم فروردین باز بوده، هر ساله پنج روز اول در هر شهرستان یک کتابخانه فعالیت داشته چرا که افرادی در‌ این ایام متقاضی استفاده از کتابخانه‌ها بودند، اما در این خصوص برای سال جدید تاکنون تصمیمی گرفته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم به زودی کتابخانه فش با نام محب علی فشی در روستای فش کنگاور افتتاح شود.

خونسار تشریح کرد: باتوجه به باز بودن تمامی کتابخانه‌ها از علاقمندان خواهشمندیم در کتابخانه‌ها حضور داشته باشند و از بخش‌های مختلف استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار