مدیر حج و زیارت یزد گفت: متقاضیانی پیش ثبت نامی سفر به سوریه برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام برای سفر نوروز به این کشور، تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۱ اسفند جاری می توانند به سامانه زیارت به نشانی https://ziarat.haj.ir مراجعه یا از طریق دفاتر زیارتی سطح استان اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 01 March 2022

علی اصغرشریفی زاررچی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت پرداخت هزینه سفر سه ساعت بعد از ثبت نام قطعی است و متقاضیانی که هزینه سفر را در مهلت یادشده پرداخت نکنند از کاروان حذف می شوند.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اعزام زائران به سوریه از ایستگاه های پروازی تهران ، مشهد، تبریز، کرمان و شیراز از تاریخ ۲۰ اسفند جاری تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ انجام می شود و بعد از اتمام زمان تعیین شده برای متقاضیان پیش ثبت نام شده، ظرفیت باقی مانده در اختیار عموم قرار می گیرد که می توانند از طریق دفاتر زیارتی ثبت نام کنند.
شریفی با بیان اینکه اعزام ها فقط به صورت هوایی انجام می شود، خاطر نشان کرد: ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است و افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند می توانند در یک گروه ثبت نام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار