رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: با تبلیغاتی که در چندماه اخیر با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی انجام گرفت، حدود ۳۳ تا ۴۰ درصد افزایش تماس داشتیم که اتفاق بسیار خوشایندی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 02 March 2022

محمد قاسمی به آماده سازی زیرساخت های اداره ارتباطات مردمی برای ارتباط بیشتر با شهروندان اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تمام زیر ساخت ها برای رسیدگی به مباحث و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان با جدیت پیگیری شده تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم و پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

وی تصریح کرد: شهروندان در ارتباط با این مرکز ضمن اینکه می توانند پیام خود را با موفقیت به ثبت برسانند، با سامانه ۱۳۷ نیز می توانند تصاویر مرتبط و حتی لوکیشن خود را با ما به اشتراک گذاشته تا مباحث آنان با جدیت در شهرداری پیگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت نظافت شهری و توجه شهروندان به این موضوع، ادامه داد: در سری جدید تبلیغات شهری نیز بیشترین تماس مردمی در بخش نظافت شهری بود که این امر بیانگر میزان توجه شهروندان به تمیزی شهر است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به تبلیغات شهری و تأثیر آن در مباحث شهری، گفت: با ورود اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای تبلیغ در زمینه مرکز ارتباطات مردمی(۱۳۷)، شاهد افزایش تماس ها به این مرکز بودیم که این امر بیانگر تأثیر مثبت تبلیغات شهری در معرفی مباحث شهروندی است.

قاسمی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است، افزود: اگر مردم در بخش خاصی نیازمند مشورت یا گفتگو باشند با کارشناس مربوطه مرتبط شده و می توانند سوالات خود را با آنها در میان بگذارند.ضمن اینکه در بخش ترافیکی نیز ۱۳۷پاسخگوی سوالات شهروندان بوده و هست.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به موضوعات  ۱۳۷، بیان کرد: با توجه به این امر علاوه بر ثبت موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان، بازخورد گرفتن و نتیجه را نیز پیگیری می کنیم.

وی به راه اندازی بازخوردهای الکترونیک در شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: این کار برای نخستین بار در کشور و در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان انجام شده و اتفاقی مبارک برای این شهر است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان نیز در ادامه در ارتباط با تابلوهای شهروندی با موضوع "به ۱۳۷ بگید"، تصریح کرد: ۱۳۷ پل ارتباطی مردم و شهرداری است، مردم می توانند با انتقال درخواست های خود به ۱۳۷ دغدغه های خود را به گوش مسئولان رسانده تا از این طریق بسیاری از مشکلات مردم مرتفع شود.

رضایی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در تبلیغات شهری به کار رفته است، افزود: با این کار تلاش کردیم تا به مردم نشان دهیم که ۱۳۷ بهترین گزینه برای بیان مشکلات شهری و در میان گذاشتن آنها با مسئولان شهری است.

وی خاطرنشان کرد: "اگر شغلی مزاحمتونه به ۱۳۷ بگید" یا "اگر خیابونی چاله چوله داره به ۱۳۷ بگید" از جمله موضوعات تابلوهای تبلیغات شهری بود که راه ارتباطی بین مردم و ۱۳۷ را به مردم ارائه کرد که در این بین بیشترین دغدغه مردم در حوزه نظافت شهری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار