مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت : نتایج و عملکرد بیان گر گزارش ها و فعالیت ها هستند و همکاران ما در شرکت توریع نیروی برق شاهکارهای بزرگی را در چند سال گذشته رقم زده اند.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 05 March 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلا، عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: نتایج و عملکرد بیان گر گزارش ها و فعالیت ها هستند و همکاران ما در شرکت توریع نیروی برق شاهکارهای بزرگی را در چند سال گذشته رقم زده اند.

هادی شیرخانی با بیان اینکه برق صنعتی است که بسیار مهم و ارزشمند بوده و در طی این سالهای گذشته مشکلات زیادی را در حوزه های طبیعی و غیر طبیعی داشتیم ولی با درایت همکاران این شرکت در استان، یا خاموشی نداشته و یا در کمترین سطح بوده است و یکی از دستاوردهای بزرگ همکاران ما در این حوزه، تعمیر و بازسازی شبکه توزیع بوده است.

وی با بیان اینکه در تلاش بودیم که هزینه ها و بپذیریم ولی برق قطع نشود، افزود: ما برنامه ریزی می کنیم که برق قطع نشود و تمام تلاش همکاران ما بر این بوده است که در تابستان ۱۴۰۰ با وجود همه مشکلات کمترین خاموشی را در نقاط مختلف استان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: اعتقاد به خرد جمعی و برنامه ریزی داشته ام و نتایجی که حاصل شده است برابر مستنداتی که در صنعت برق وجود دارد حکایت از آن دارد که شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام نه تنها پس رفت نداشته است بلکه قدم هایی رو به جلو داشته است و در این مسیر نیز از مشاوره همکاران نیز استفاده شده است.

شیرخانی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند نه تنها زندگی به روزها اضافه کنید بلکه روزها را به زندگی اضافه کنید و از این حیث رسانه ها نیز هنرمند هستند، افزود: ما باید تلاش کنیم که آثار مناسبی را از خود برجای بگذاریم و هنرمندان کسانی هستند که غذای روح انسان را برای ادامه حیات انسان فراهم می کنند.

وی یادآور شد: رسانه های استان به خوبی توانسته اند پویایی را در جامعه ایجاد کنند و امید است که مدیران بتوانند درک کنند که رسانه ها زبان و گوش مردم بوده و مطالبه رسانه ها در واقع مطالبه مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: مسئولیت یک امانت بوده و بنده و همکاران تمام توان و تلاش خود را به کار بسته ایم که در حفظ این امانت موفق باشیم و امانت دار خوبی باشیم.

شیرخانی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آبی باید گفت که خاموشی ها در سال آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: امید است با درایت رسانه و همراهی و همفکری که خواهید داشت و تعامل مردم خاموشی ها و قطعی های برق را چالش کمتری سپری کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار