با صدور بیانیه‌های مختلف اعلام شد:
گروه های مختلف حوزه اصناف، تولید، صنعت، بازار و مهندسی در پیام های جداگانه ای ضمن ابراز رضایت از انتصاب یک جوان متخصص انقلابی و جهادی را بعنوان سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم این اقدام را نوید بخش تحولی بزرگ بیان کردند.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱ 12 March 2022

به گزارش تابناک قم، در پی انتشار حکم انتصاب آقای اکبر ابدالی بعنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گروه های مختلف خانواده سازمان صمت با صدور پیام های جداگانه ای ضمن ابراز رضایت از ورود یک جوان مومن انقلابی متخصص به عرصه مدیریت تولید و تجارت استان، این انتصاب را زمینه ای برای جهش در حوزه های مختلف صنعتی معدنی و خدماتی عنوان کردند.

انجمن تخصصی صنایع کفش ماشینی استان قم اشنایی با مشکلات و موانع صنعت استان و شناخت راهکارهای عبور از وضعیت کنونی را از ویژگی های سرپرست جدید سازمان صمت قم بیان کرده و افزوده است: انتصاب یک جوان متخصص نقطه اطمینان و اتکا برای همه فعالان و دست اندرکاران این صنعت مهم وراهبردی است.

هیات مدیره خانه صنعت معدن استان قم هم در پیام جداگانه ای این انتصاب را نوید بخش تحرک و نشاط اهالی تولید بیان کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن استان قم هم در پیامی دیگر با اشاره به سوابق ارزشمند اکبر ابدالی در حوزه حمایت از تولید ایرانی گفته است: نگارش کتاب گرانمایه «اقتصاد مقاومتی تفسیر جهاد اکبر» در کنار تخصص و همت بالا و بی ادعا و همچنین صداقت شما پشتوانه ای برای موفقیت شما در این مسیر است.

اتحادیه صنف بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی استان هم در پیامی دیگر آورده است: پژوهش ها و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین نگارش «اقتصاد مقاومتی در آمریکا» نوید دهنده تحولی عظیم در حوزه صنعت، معدن ، تجارت و بازار استان قم است.

گروه ها و صنوف و انجمن های دیگر هم در پیام هایی این انتصاب را نویدبخش رفع مشکلات و اعتلای صنعت قم عنوان کردند.

مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان صمت قم، کارشناس مسئول صنایع معدنی سازمان صمت قم، دبیر کمیته تخصصی توسعه ساخت سازمان صمت قم، عضویت در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور، عضویت در کارگره اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم، تدریس در دانشگاه و تالیف سه کتاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و دهها مقاله اقتصادی از جمله سوابق اکبر ابدالی سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است.

آقای ابدالی دارای مدرک کارشناسی مدیریت معدن و دکترای مدیریت راهبردی از دانشگاه عالی دفاع ملی تهران است و در سوابق خود مسئولیت کارگروه اقتصاد مقاومتی، کارشناس مسئول اکتشافات معدنی، کارشناس صنایع فلزی و دبیر کمیته تخصصی توسعه ساخت داخل سازمان صنعت معدن وتجارت قم را عهده دار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار