در مراسمی حسین زنجیرانی فراهانی بعنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 12 March 2022

به گزارش تابناک قم، با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری کشور، از زحمات ۲ساله محمد حسن کلهری قدردانی و حسین زنجیرانی فراهانی بعنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

معاون برنامه ریزی سازمان حمل و‌نقل جاده‌ای کشور در این مراسم، فرصت خدمت به مردم را کوتاه دانست و گفت: ۲۱ هزار راهدار در سراسر کشور با ۱۴ هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

محمد تیموری افزود: نگاه استانی به ایمنی و مشکلات راه‌های استان قم کافی نیست و مسئولان باید نگاهشان به محور‌های مواصلاتی قم، ملی و حتی بین المللی باشد چرا که این استان دارای راه‌های مهم بویژه آزادراه قم - تهران است.

ابراهیم معتمدی معاون امور عمرانی استاندار هم یکی از مهمترین وظایف راهداری را استفاده بهینه از منابع موجود دانست و افزود: نگاه به مسائل و مشکلات این حوزه در استان قم باید کلان و بین المللی باشد، چرا که قم، محور مواصلاتی بسیاری از استان‌ها و دارای ویژگی‌های خاص است.

گفتنی است حسین زنجیرانی فراهانی، سرپرست جدید راهداری استان، متولد سال ۶۹ و دارای مدرک دکتری عمران است که مدیرعاملی شرکت بهره برداری آزاد راه امیرکبیر (قم - کاشان) را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار