مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: جوانان امروز میدان داران گام دوم انقلاب اسلامی و سرمایه کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 14 March 2022

هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: حضرت علی اکبر جوان رشید کربلا و الگوی همه جوانان ایران اسلامی است، همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مخاطبشان جوان ها هستند که آینده ساز نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: در هر عرصه ای که جوانان وارد شدند اثرگذار بودند و کارهای بزرگ انجام دادند مانند دفاع مقدس و دوران انقلاب که نام شان ماندگار شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه تصریح کرد: در همه عرصه ها این جوانان بودند که به زیبایی درخشیدند، امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه فرمودند، با جوانان کار کنید چون قلب جوانان مانند زمین خالی است که هرچیزی که در آن بکارید می پذیرد و می فرمایند من قبل از این که دیگران سبقت بگیرند،سبقت گرفتم و به تربیت جوانان پرداختم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را با رویکرد جوان محوری تدوین کردند و سرمایه هر کشوری از جهت اقتصادی،سیاسی،امنیتی،نظامی و... جوانان آن کشور هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

عسگری تشریح کرد: از تجربه پیران نباید غافل شد چون آن ها جوانان دیروز بودند اما جوانان امروز را نباید فراموش کرد و بحث ازدواج، مسکن، اشتغال و تحصیلات جوانان بسیار مهم است که باید روی آن ها تمرکز کرد و از خود جوانان مشورت گرفت.

وی ادامه داد: جوانان سرشار از استعداد هستند که نیازمندیم بانک اطلاعاتی جامعی در سطح کلان کشوری از استعدادهای جوانان داشته باشیم و از آن ها بهرمند شویم و می توانیم پیشرفت و آبادانی کشور را بیشتر از پیش شاهد باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: تمامیت و استقلال کشورمان را هیچ وقت نباید فراموش کنیم، جوانان زیادی از خود گذشتند تا ما با عزت و حرمت زندگی کنیم و مملکت آباد داشته باشیم و آسایش و آرامش خود را مدیون آن جوانان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار