مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران از ورود این سازمان به عرصه تیم داری ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 16 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ قاسم رحیمی در دیدار با علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد از علاقه مندی خانه سرباز صلح ایران برای ورود به ورزش و تیم داری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در عرصه ورزش قهرمانی نیز ورود کنیم و پیام صلح خود را از طریق ورزش به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: یزد از دیرباز شهر زندگی مسالمت آمیز بین ادیان مختلف بوده و به همین دلیل و با توجه به ثبت جهانی، استعداد تبدیل شدن به شهر جهانی صلح را داراست.

مدیر عامل خانه سرباز صلح ایران فلسفه ورزش را کمک به تحقق صلح بین ملت‌ها دانست و گفت: خوشبختانه اکثر خانواده ورزش به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی عضو خانه سرباز صلح هستند هر چند به طور کلی ورزشکاران در واقع سربازان صلح بوده و برای ارتقای صلح و دوستی بین کشور‌ها تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت آکادمی صلح در یزد ابراز داشت: در این آکادمی در کنار بحث آموزش به دنبال محقق ساختن امنیت شغلی، عدالت و آزادی هستیم چرا که امروزه مفاهیم صلح این سه مولفه است.

رحیمی تصریح کرد: امروز با ۱۰۲ سازمان مردم نهاد دنیا تفاهم نامه منعقد کردیم و شبکه بین المللی خانه سرباز صلح را با محوریت ایران تشکیل داده و در حال حاضر ۱۵ کشور عضو شورای مرکزی این شبکه هستند.

برچسب ها: سرباز ، صلح ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار