فرماندار ویژه دهلران خبر داد؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت:نورزگاه دهلران با اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح محلی در بوستان اناران آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 22 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی در آئین افتتاحیه این نوروزگاه گفت: برنامه‌ها و طرح‌های شاد و مفرح برای نوروز ۱۴۰۱ در قالب تئاتر، موسیقی، جنگ شادی، استقرار ایستگاه‌های استقبال از مسافرین نوروزی، اجرای نوروزگاه جهت برپایی برنامه‌ها و جشن‌های نوروزی همزمان با آغاز به‌کار بوستان اناران شهر دهلران برگزار شد. 

 وی افزود:برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این نوروزگاه جهت عرضه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان برای آشنایی مسافران از این آثار هنری از دیگر اقدامات است.

فرماندار ویژه دهلران معرفی قابلیت های فرهنگی و دفاع مقدس شهرستان وموسیقی محلی و احیای آداب و رسوم عیدنوروز و فرهنگ های محلی در جهت جذب گردشگر از دیگر اهداف این نوروز گاه برشمرد.

صادقی گفت:غرفه های صنایع دستی و فرهنگی و بومی محلی در این نوروزگاه وجود دارد.

وی به ۴۰۰ اثر تاریخی در این شهرستان اشاره و افزود: از این تعداد ۹۹ اثر در ردیف آثار ملی ثبت شده است.

فرماندار ویژه دهلران گفت:این نوروزگاه از اول فروردین تا پایان تعطیلات دایر است و از گردشگران و مسافران نوروزی استقبال می کند.

وی از مسافران و گردشگران نوروزی خواست به این شهرستان با توجه به جاذبه های تاریخی و تفریحی و گردشگری و دفاع مقدس چون غار خفاش وچشمه های آبگرم و تپه علی کش وقلعه شیاخ و یادمان شهدای شرهانی سفر کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار