دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان از اسکان نزدیک به ۴۰ هزار مسافر در فضاهای مسقف قم در آخرین روز سال 1400 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ 22 March 2022

به گزارش تابناک قم، در جلسه کمیته اسکان این ستاد که عصر امروز در سالن شهید زین‌الدین فرمانداری قم برگزار شد، گزارشی از وضعیت اسکان و ارائه خدمات به زائرین در ایام آغازین سال جدید مطرح شد.

علی‌رضا ارجمندی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با اشاره به حجم بالای مسافرین ورودی به قم در ایام آغازین سال، افزود: تمام ظرفیت آموزش‌وپرورش و فضاهای سرپوشیده در نظر گرفته شده برای مسافرین به‌کار گرفته شد.

وی با اشاره به ادامه روند ورود مسافرین به قم طی روزهای آتی، گفت: مشارکت  دستگاه‌های اجرایی، اماکن مذهبی و تکایا و نیز مدارس برای تامین فضای مسقف بسیار کارگشا بود و لازم است تا در صورت امکان این ظرفیت‌ها برای روزهای آینده افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری قم در ادامه از اسکان نزدیک به ۴۰ هزار نفر در ۲۹ اسفندماه در قم خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۴۷۷۰ نفر در اماکن و فضاهای مسقف مهیا شده و مابقی نیز در اماکن رسمی مثل هتل‌ها و مهمان پذیرها و سایر محل‌های اقامتی اسکان داده شده‌اند.

دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان همچنین با اشاره به پیش‌بینی ورود حجم بیشتری از مسافرین به استان در روزهای آتی، خواستار آمادگی بیش از پیش دستگاه‌های متولی و مراکز اسکان برای  تامین امکانات مورد نیاز در شرایط اضطراری و پیک جمعیت شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار