فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری فردی که در جریان یک اختلاف خانوادگی مادر خود را به قتل رسانده و دو نفر دیگر را زخمی کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 29 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " هادی افراسیابی " افزود: ظهر دیروز ، دوشنبه ، هشتم فروردین ماه ، در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با سلاح سرد ، در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خمین ، عوامل گشت پاسگاه رباطمراد در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی اضافه کرد : با بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده توسط عوامل پاسگاه انتظامی رباط مراد مشخص شد ، درگیری شکل‌گرفته در پی اختلافات خانوادگی به وجود آمده که طی آن ، متهم که دارای سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی می باشد ، به وسیله چاقوی آشپزخانه ، ابتدا همسر، سپس مادر خود و در ادامه خواهر همسر خود را از ناحیه شکم و کمر مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار داده است.
وی ادامه داد : پس از انتقال مجروحان به بیمارستان ، مادر متهم به علت جراحت بالای ضربات وارده به شکم ، فوت کرده و دو نفر دیگر نیز تحت مراقبت‌های ویژه قرار می گیرند ، که بنا بر گزارشات واصله ، حال یکی از آنان نیز بسیار وخیم گزارش شده است.
سرهنگ افراسیابی گفت : قاتل که در همان لحظات اول ، در صحنه جنایت دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده بود، ضمن اظهار ندامت و پشیمانی از کار خود ، علت و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین یادآورشد: قاتل پس از تشکیل و تکمیل پرونده ، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار