معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی:
معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با حضور پرصلابت نیرو‌های مسلح و خصوصا مرزداران غیور، امروز امنیت خوبی در سراسر مرز‌های کشور حکم فرما است.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 30 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "مهدی حاجیان" در دیدار با کارکنان پاسگاه مرزبانی نوسود پاوه، ضمن ابلاغ سلام و تبریک سال نو سردار "اشتری" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امنیتی که امروز بر مرز‌های جمهوری اسلامی حاکم است در دنیا کم نظیر و الگوی بسیار خوبی برای بسیاری کشور‌های جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: نیرو‌های مرزبانی با نگاه انقلابی و ولایی که دارند با وجود دوری از خانه و خانواده مجدانه و مخلصانه تلاش می‌کنند تا امنیت موجود توسط دشمنان خدشه دار نشود که همین نگاه و تلاش‌های بی وقفه آنان بسیار قابل تقدیر است.

حاجیان تصریح کرد: امروز نیرو‌های مرزبانی و انتظامی دژ محکمی برای پاسداری از کیان انقلاب و دستاورد‌های ارزشمند آن به شمار می‌روند به گونه‌ای که با حضور مقتدرانه و با صلابت آن‌ها دشمنان نتوانسته اند حتی به یکی از اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا کنند.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ماموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله و نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است، گفت: همین فرمایشات معظم له به خوبی اهمیت حضور در این مجموعه پرافتخار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت خوبی بر مرز‌های کشور حاکم است، یادآوری کرد: تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی و مجاهدت و استواری آن‌ها در حراست از امنیت جامعه و مرز‌های کشور ستودنی است، مواردی که جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی‌شود.

سردار حاجیان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه، امنیت موجود در این استان و مرز‌های آن را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: امیدوارم همچنان در خدمت گذاری به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی موفق باشید و در سال جدید هم شاهد توفیق روز افزون شما در همه عرصه‌ها باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار