فرماندار سرپل‌ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: استفاده از علوم دانش بنیان در تولید باعث افزایش سطح کیفی تولیدات و تامین نظر مصرف کنندگان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 31 March 2022

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک سال نو اظهارداشت: بیشترین سختی و مشکلی که مردم در سال گذشته با آن روبرو بودند بحث اقتصاد و معیشت بوده است و این موضوع در سال‌های اخیر مورد تأکید رهبر انقلاب بوده و در نامگذاری شعار سال همواره از بحث تولید که عامل پیشرفت و موفقیت کشور خصوصا در بخش اقتصاد کشور است استفاده کرده اند.

وی افزود: رهبر انقلاب امسال را نیز همچون سال‌های اخیر به تولید تاکید کرده و سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نامگذاری کردند.

ایشان با تأکید بر نقش تولید در خنثی سازی تحریم ادامه داد: نگاه رهبر انقلاب به اقتصاد درون زا می‌باشد و لذا ما باید به تولیدات داخلی اهمیت داده و با رونق تولید ملی و حمایت از آن بتوانیم در برابر تهاجمات خارجی در بخش اقتصادی مصون بمانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان کرد: نامگذاری امسال و تاکید بر تولید دانش بنیان بخاطر بالابردن سطح کیفی کالا‌های داخلی است تا بتواند با افزایش کیفیت هم با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و هم بتواند نظر مصرف کننده را تامین و نیاز داخل را مرتفع نماید.

فرزادی پور خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان باعث افزایش کیفیت شده و نظر مصرف کننده را تامین می‌کند و با تامین نظر مردم قطعا مصرف کالا در کشور بیشتر شده و افزایش مصرف باعث رونق تولید شده و رونق تولید هم باعث اشتغالزایی بیشتر خواهد شد.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: اشتغالزایی هرچقدر در داخل کشور بیشتر شود اقتصاد و معیشت مردم بهتر خواهد شد و رفاه مردم هم بسیار بهتر می‌شود لذا تأکید رهبر انقلاب به تولید دانش بنیان و اشتغالزایی نشان دهنده اهمیت رفاه و معیشت مردم برای رهبری می‌باشد که در سال‌های اخیر همواره بحث تولید را مورد تأکید قرار داده اند.

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب برای سال جدید اهتمام جدی برای تحقق شعار سال و تاکیدات ریاست جمهوری خواهد داشت و در بخش‌های مختلف با برنامه ریزی مناسب به دنبال رونق تولید و اشتغال خواهد بود.

فرزادی پور در پایان افزود: راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد، تقویت واحد‌های تولیدی نیمه کاره، استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های تولیدی شهرستان و حمایت از طرح‌های تولیدی از برنامه‌های شهرستان برای رونق تولید و اشتغال می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار