تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
آیین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز در سالن شهید بهشتی برگزار شد و ضمن تقدیر از خدمات مجید یزدان پناه، سلمان محمدی به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 04 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز در سالن شهید بهشتی آموزش و پرورش برگزار شد، مجید یزدان‌پناه در این نشست اظهار کرد: جایگاه معلم به قدری با ارزش است که خداوند خود را جای معلم می‌داند، افتخار می‌کنم از سال ۹۶ تا کنون به عنوان یک معلم خدمتگذار استان کرمانشاه بودم. 

وی ادامه داد: اگر موفقیتی و پیشرفتی در این راه بدست آمد متعلق به همکارانم بود و هر خطایی بروز یافت مربوط به من است، روسای آموزش و پرورش مناطق و همکاران و معاونینی که زحمات بر دوش آن‌ها بود و تمامی معلمان و مدیران دست به دست هم دادند تا مسیر صحیح را در آموزش و پرورش طی کنیم، خطا هم داشتیم، اما قصد ما بروز خطا نبود.

وی تصریح کرد: تجربه سلمان محمدی منجر به تاثیر گذاری و رقم خوردن اتفاقات بسیار خوب در این حوزه خواهد شد، خدا را شاکرم که مدیریت به شخصی شایسته منتقل می‌شود.

وی در پایان به صورت ویژه از آیت الله علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: قرار دادن حق منطقه جنگی برای آموزش و پرورش از زحمات آیت الله علما بود.

در ادامه سلمان محمدی اظهار کرد: از حسن اعتماد مقام عالی وزارت و استاندار کرمانشاه قدردانی کنم، همچنین مجمع نمایندگان استان و تمام افرادی که فرصتی را برای خدمتگذاری اینجانب ایجاد کردند به شکرانه این توفیق الهی با خداوند عهد کردم هر آنجا در توان دارم برای ارتقا نظام آموزش و پرورش به کار بگیرم.

وی افزود: اگر چه با خود عهد کردم در طول فعالیتم کمتر سخن بودیم و بیشتر عمل کنم، اهم برنامه‌های ما در طول فعالیت اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ارتقا جایگاه آموزش و پرورش، تربیت تمام ساحتی، عدالت آموزشی، ارتقا جایگاه و تکریم منزلت و مقام معلم اعم از شاغل و بازنشسته، مشارکت آموزش و پرورش از طریق تقویت شورای آموزش و پرورش، تقویت خیرین مدرسه ساز، جوان گرایی و جذب صحیح نیروی انسانی برای آموزش و پرورش از برنامه‌های دیگر ما خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار