مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آغاز پویش «من روزه دارم» از ابتدای ماه مبارک رمضان با اکران بنرهای شهری و فعالیت در فضای مجازی به همت شهرداری قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 04 April 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ از اکران فضاسازی شهری و رویکرد تبلیغاتی شهرداری قم در فضای مجازی با شعار «من روزه دارم» خبر داد و اظهار کرد: این پویش برگرفته از احادیث، روایات و صفات خوب اخلاقی است که اجرای آن از ابتدای ماه مبارک رمضان در دستور کار قرارگرفته و بنرهای آن در سطح شهر به متراژ یک هزار و ۵۳۰ مترمربع در قالب ۷۰ سازه تبلیغاتی عرشه پل و پرتابل با همراهی سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی هنری و اداره کل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم اکران شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر مقدس قم حرم اهل‌بیت(ع) و شهر علما و مراجع است، لزوم فضاسازی شهری در ایام ماه مبارک رمضان در آن جز بدیهایت بود که با تأکید شهردار قم، این شعار در کمیته راهبری رسانه به تصویب رسید.

رئیس کمیته تبلیغات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی توسط شهرداری قم در ماه رمضان در فضای بوستان‌ها و در سطح شهر در حوزه‌های تبلیغی و ترویجی پیش‌بینی‌شده و مسابقات و جشنواره‌های مختلفی در فضای مجازی با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد که به‌تدریج به اطلاع شهروندان روزه‌دار قمی خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار