مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای شناساندن هنر اصیل انقلابی است.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹ 10 April 2022

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:‌ای روز‌ها مزین به نام شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم و هفته هنر انقلاب اسلامی است که این ایام را به تمامی هنرمندان و هنردوستان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: نکته مهمی که باید در این هفته به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد قداست هنر است و هنر اصیل و درست و واقعی که مادر انقلاب مشاهده می‌کنیم، قداست دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: گاهی اوقات بعضی افراد هستند که افکار، تولیدات و اتفاقاتی را با نام هنر معرفی می‌کنند که هنر واقعی و اصیل نیست و به این‌ها هنر کاذب می‌گویند.

وی با تاکید بر اینکه هنر واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که یک مبنا و درک درستی از آن اتفاق افتاده باشد، یادآور شد: این هنر باید بتواند رسالت خود را در نشر حقایق و واقعیت‌ها در حوزه انسانی، اعتقادی و حوزه‌های متعدد ایفا کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی توانست که بعد از سال‌ها این فرصت و میدان را برای اهالی هنر فراهم کند که آن هنر واقعی و رسالت اصلی هنرمندان را در این میدان بتوانند ایفا کنند.

صفدری تاکید کرد: هنر انقلابی هنری است که براساس واقعیت ها، عقل و طبیعت و نه با نگاه توهم و خیال ورود می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار