سرهنگ محمدپور با اشاره به اينكه ورود بي‌رويه كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي، براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه خواهد داشت از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات مربوطه به اين موضوع را از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع‌ دهند.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 16 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/01/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف لوازم برقی قاچاق در ساری 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 586 قلم انواع لوازم برقی خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال در ساری، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با بيان اينكه گسترش قاچاق کالا، اثرات منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس امنیت اقتصادی در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اقدامات همه جانبه از وجود لوازم برقي قاچاق در یک واحد صنفی واقع در شهرستان ساری مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، موفق به کشف 586 قلم انواع مختلف لوازم برقی قاچاق در بازرسی از اين انبار این واحد صنفی شدند.
وی، ارزش كشفيات به دست آمده را بنا به نظر کارشناسان، 7 میلیارد ريال اعلام و تصريح كرد: در این خصوص یک متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و این واحد صنفی پلمب شد.
سرهنگ محمدپور با اشاره به اينكه ورود بي‌رويه كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي، براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه خواهد داشت از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات مربوطه به اين موضوع را از طريق تماس با سامانه 110 به پليس اطلاع‌ دهند.
------------------------
کشف 5 کیلو و 470 گرم تریاک از سوداگر مرگ در آمل 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 5 کیلو و 470 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل پاسگاه دابودشت با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور آمل به بابل، خودروی مورد نظر را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی وی مقدار 5 کیلو و470گرم مواد ازنوع تریاک کشف و متهم روانه زندان شد.
سرهنگ داداش تبار در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است.
----------------------

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در گلوگاه 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 13 فقره سرقت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي، به روش های مشترک در شهرستان با توجه به حساسیت موضوع و سريالي بودن سرقت ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی، باند سارقان اماکن خصوصی توسط کارآگاهان شناسایی و 3 نفر از سارقان طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه اظهار داشت: متهمان که ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند در مواجهه با دلایل و مدارک موجود به انجام 13 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ کلوانی در پايان با اشاره به اينكه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامي و امنيتي را با شماره 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
------------------
اقتدار عملياتي پليس نکا در اجرای طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی 
فرمانده انتظامي نکا از اجرای طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در آن شهرستان، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر گفت: طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجمتاعی با ظرفیت تمامی کارکنان انتظامی شهرستان و در قالب اکیپ های عملیاتی در اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي هدف از اجراي اين طرح را افزايش ضريب امنيتي و ارتقاء احساس امنيت و پاسخ به مطالبات مردمي در حوزه برخورد با مخلان نظم و امنیت بیان کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان نکا در اجرای اين طرح در 48 ساعت گذشته موفق به کشف 14 فقره انواع سرقت از قبیل، 4 فقره سرقت اماکن خصوصی، 7 فقره سرقت کابل برق، 2 فقره سرقت تلفن همراه، یک فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری 10 سارق حرفه ای و کشف مقادیر زیادی اجناس سرقتی در سطح شهرستان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی موفق به کشف انواع مواد مخدر و دستگیری 3 نفر معتاد متجاهر و 4 مجلوب تحت تعقیب شده اند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.
--------------------------
پلمب 12واحد صنفی متخلف روزه خواری در محمودآباد 
فرمانده انتظامی محمودآباد از پلمب 12واحد صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با روزه خواری در شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس اطلاعات و امنيت عمومي محمودآباد، اجرای طرحهای کنترلی و نظارتی صنوف را با قاطعیت در سطح شهرستان اجرا کردند.
وي افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد 85 واحد صنفی در رسته های مختلف بصورت محسوس و غیر محسوس بازدید و تعداد 12واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.
فرمانده انتظامی محمودآباد با تاکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و طرح های کنترلی و نظارتی صنوف تاپایان ماه مبارک رمضان خبر داد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
-----------------------
کشف 5 تن چوب قاچاق در میاندورود 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق از یک دامداری در يكي از روستاهاي آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي دريافت گزارش مردمي مبنی بر دپوی چوب قاچاق در دامداری  واقع در يكي از روستاهاي میاندورود، بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی با هماهنگی قضائی در بازرسی از دامداری، 5 تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار