ابعاد مختلف مسائل به دلیل صحبت‌های مردم تبیین می‌شود که این موضوع با حضور میدانی در مساجد و دیدن مردم محله که سالهاست در آن محل زندگی می‌کنند و اشراف زیاد آنان بر مسئله به مسئول انتقال داده میسر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸ 18 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر بازوند فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه مسجد سازه فیزیکی دین در تمدن اسلامی ایرانی است بیان کرد : در مدل لیبرالی دستگاه اداری با زرق و برق و تشکیلات خود مردم را برای حل مشکلات خود به دفترشان می‌کشانند ، اما در مدل دینی عکس این مورد است، مسجدی داریم که مسئول به خدمت مردم می‌رسد و این همان مفهوم مرمسالاری دینی است.

دکتر بازوند با اشاره به مسئله‌یابی و دیدن مسایل بصورت بصری ، عینی و میدانی در طرح مسجد محله‌محور؛ افزود : دیدن مسائل بصورت عینی موجب شکل گیری و تصویر سازی درست در ذهن مسئول می‌شود.

وی با عنوان اینکه تسلط و اشاعه مسئولان به دلیل صحبت‌های مردم به مسئله بیشتر خواهد شد ؛تصریح کرد : ابعاد مختلف مسائل به دلیل صحبت‌های مردم تبیین می‌شود که این موضوع با حضور میدانی در مساجد و دیدن مردم محله که سالهاست در آن محل زندگی می‌کنند و اشراف زیاد آنان بر مسئله به مسئول انتقال داده میسر می‌شود.

مسئله در طرح مسجد محور به صورت نظام‌وار و تک بعدی مطرح می‌شود؛ فرمانده سپاه بابلسر با بیان این مطلب بیان کرد : این امر برای مسئول نگاه چند بعدی و نگاه نظام مسئله‌ای ایجاد می‌کند که موجب جلوگیری از تصمیمات یک جانبه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار