مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: در سال گذشته با وجود محدودیت های کرونایی ۴۶۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شد که نسبت به سال ما قبل از آن ۹۰ درصد رشد دارد.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 18 April 2022

به گزارش ایرنا محمدرضا زارع بنادکوکی روز دوشنبه در نشست ویژه شورای معاونین این اداره کل افزود: در سال ۹۹ ، ۲۴۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شده بود.

وی اظهار کرد: این امر نشانه رشد شاخص های کیفی و اهتمام تولید کنندگان به گرایش بیشتر به سمت نشان ملی استاندارد ایران است.

زارع بنادکوکی ادامه داد: طبق دستورالعمل ها و روش های اجرایی موجود و در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک مرجع حاکمیت رسمی، مهلت و تاریخ اعتبار پروانه های استاندارد صادره که معمولا سه ساله می باشد پایش که در این راستا ۳۳۲ پروانه استاندارد اجباری و تشویقی تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان یزد در زمینه صدورو ابطال پروانه های کاربرد علامت استاندارد هم گفت: طی این مدت ۱۳۳ فقره پروانه اجباری و تشویقی صادر و ۸۸ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی ابطال شد که در مقایسه با سال قبل از آن ۴۰ درصدی رشد داشته است.

زارع گفت: اداره کل استاندارد استان بعنوان یک نهاد ناظر،از امکانات مالی و انسانی محدودی برخوردار است ، از این رو از تمامی شهورندان درخواست می شود سفیران استاندارد در سطح جامعه باشند و خادمین خود را در این اداره یار و یاور باشند تا بتوانیم نسبت به تحقق شعار سال، گام های اساسی و محکمی را برداریم.

منبع: ايرنا
برچسب ها: تمدید ، پروانه ، استاندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار