مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد: با توجه به شعار سال استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به جهت ساخت قطعات و انتقال تکنولوژی برای تامین برق در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 18 April 2022

 سید محمد حسن جمال الدینی در تشریح وضعیت واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی یزد برای تامین برق در تابستان پیش رو، گفت: از هشت واحد نیروگاهی در نیروگاه سیکل ترکیبی، ۶ واحد تعمیرات آن انجام شده و ۲ واحد دیگر تا اواخر اردیبهشت تعمیراتش پایان می‌یابد.

وی، گفت: ۲ واحد در دست تعمیر، با توجه به کارکرد بالای ۲۰۰ هزار ساعت و فرسودگی شرایط قرار گیری آن در مدار با مشکل روبرو شده و برای اولین بار در کشور با وجود سوپروایزر خارجی و با کمک شرکت‌های دانش بنیان کلیه پوسته‌های این واحد‌ها دمونتاژشده و در حال حاضردر صدد تنظیم عمودی پوسته‌ها هستیم.


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت:مولد‌های کرافت از جمله مولد‌هایی هستند که عمر بالای ۵۰ سال را دارد و توانستیم با کمک شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای اولین بار در کشور سیستم راه اندازی و تحریک آن را تعمیر کنیم و به موقع در مدار قرار دهیم.


جمال الدینی افزود:با توجه به شعار سال استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به جهت ساخت قطعات و انتقال تکنولوژی در دستور کار شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی قرار دارد و ساخت کوپلینگ ها، یاتاقان‌ها و... از جمله مهمترین اقداماتی است که سال گذشته توسط شرکت‌های دانش بنیان داخلی انجام گرفته است.


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی استان گاز و گازوئیل است که گاز جز پاک‌ترین سوخت از لحاظ کمترین میزان آلودگی هوا محسوب می‌شود.


جمال الدینی گفت: بر روی همه دودکش‌های نیروگاه سیکل ترکیبی، آنالیزور آنلاین نصب شده که مستقیما اطلاعات میزان آلودگی هوا را به اداره محیط زیست استان ارسال می‌کند.


وی، گفت: شهروندان با رعایت الگو و مدیریت مصرف کمک دهنده صنعت برق در استان یزد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار