مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راه اندازی طرح نهضت پیشرفت بانوان به منظور توانمند سازی بانوان انقلابی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ 19 April 2022

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با انتصاب مدیریت جدید توسط رهبری، تحولی را پیش گرفته و در حال حاضر بدنه‌های اجتماعی جامعه با سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط شان بیشتر شده و برنامه‌های فرهنگی این سازمان برای به میدان کشاندن نیرو‌های جوان انقلابی حزب الهی و پیگیری امورات مردم در عرصه‌های مختلفی از جمله هیئت ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی، تبلیغی، مدارس صدرا و موسسات قرآنی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: یک میدان بسیار وسیع برای کار فرهنگی در کشور وجود دارد که اگر بتوان آن را تعریف و برای دستیابی به مطلوب و نقطه هدف راهبرد‌هایی را طراحی و برنامه ریزی کرد، در این زمینه به موفقیت خواهیم رسید، در بحث ادیان و مذاهب اکنون کلینیک‌های مختلفی راه اندازی شده و معتقدیم اهل سنت تاریخ بسیار عظیمی در ایران و انقلاب اسلامی و در دوره دفاع مقدس دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: میدان دیگر در عرصه فرهنگی میدان تبلیغی است، خوشبختانه اکنون ۲۸ پایگاه اجتماعی در سطح استان کرمانشاه راه اندازی شده و قصد داریم پایگاه‌های اجتماعی را توسعه دهیم که مشکلات و معضلات موجود در سطح محلات آسیب پذیر با یاری روحانیون توانمندی که به نام امام محله حضور دارند، کاهش یابد‌.

وی با بیان اینکه امام جماعت ما فقط امام مسجد نیست بلکه امام محله است، تصریح کرد: امام محله باید به دنبال کار‌های مردم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی استکبار ستیزی باشد و در برطرف کردن امورات شهری تلاش کند، امام محله باید خود را خادم بداند به این ترتیب ارباب رجوع را تکریم و اعتقاد درونی خود را برای حل مشکلات مردم قرار دهد.

وی از ساماندهی امام محله‌ها خبر داد و یادآور شد: مدارس صدرای ولایت در سطح استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند و از ۶ مدرسه به ۹ مدرسه افزایش یافتند، با رایزنی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش قصد داریم تعداد این مدارس را افزایش دهیم تا پاسخگوی مردم هم باشیم.

حجت الاسلام احمدی در خصوص امور مبلغات تاکید کرد: برای امور مبلغات طرح نهضت پیشرفت بانوان در حال راه اندازی است، این طرح برای توانمند سازی بانوان انقلابی برنامه ریزی شده و مثمر ثمر خواهد بود.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار