آیین و تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم روز یکشنبه با حضور استاندار قم و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 25 April 2022

به گزارش تابناک قم، آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار، علی رضا صالح معاون مجلس و حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد و طی آن حسن نادری به عنوان رییس جدید این سازمان در قم معارفه شد.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم در این مراسم، طی سخنانی گفت: برنامه محوری در دو بعد درون و بیرون سازمانی رویکرد اصلی این سازمان طی حدود ۴ سال گذشته بوده است.

محمود نوربخش گفت: سند توسعه آمایش استان قم بعنوان بالاترین سند توسعه‌ای از سال ۹۸ مورد تصویب سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته و تمام مباحث توسعه‌ای قم باید بر مبنای این سند دنبال شود.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: اشتغال روستایی از دیگر اقدامات این سازمان طی سال‌های اخیر بوده که طی آن مطالعات ۷۰ روستای استان به پایان رسیده و مطالعات اقتصادی و اشتغال زایی ۵۴ روستای دیگر نیز تا پایان خردادماه جاری به پایان خواهد رسید و به این ترتیب قم اولین استانی خواهد بود که مطالعات اقتصادی تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آن نهایی می‌شود.

نوربخش مطالعات بهره گیری از ظرفیت دریاچه نمک را از اقدامات شاخص سازمان مدیریت وبرنامه ریزی قم در چهار سال گذشته دانست وگفت: آب مهمترین مساله و چالش این استان در زمینه توسعه است و به همین دلیل با خلع ید پیمانکار گذشته و تامین اعتبار جدید، امر تصفیه‌خانه جدید آب در وضعیت مناسبی قرار دارد.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم بهسازی راه‌های فرعی استان مانند قم-جعفریه، قم-نیزار، قم-کهک و قم -قلعه سنگی را از دیگر اقدامات مهم طی چهار سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: تامین اعتبار تمامی این طرح‌ها بصورت کامل انجام و به زودی تمام این طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید.

نوربخش با اشاره به اتصال گمرک قم به راه آهن سراسری گفت: از محل سفر رییس جمهوری به قم ۲۵ میلیارد تومان برای اتصال راه آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان انجام گرفته است.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: برای احداث راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم نیز تامین اعتبار لازم صورت گرفته و برای اجرای این طرح هیچ مشکلی در سطح استان احساس نمی‌شود.

حسن نادری کارشناس ارشد رشته مدیریت و برنامه ریزی توسعه متولد سال ۱۳۵۱ در شهر نایین است که ریاست سازمان برنامه و بودجه استان خراسان شمالی، معاون هزینه‌ای امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون امور برنامه ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان نقشه برداری کشور و به مدت ۱۵ سال نیز در چندین پست سازمانی در سازمان برنامه و بودجه قم سوابق مدیریتی دارد. محمود نوربخش از ۲۷ دی ماه سال ۹۷ به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم منصوب شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار