فرماندار ثلاث باباجانی گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی شیخ‌صله جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست و تا زیرساخت‌های فراهم نشود نمی‌توانیم روند صادرات و واردات را افزایش دهیم. زیرساخت‌های بازارچه مرزی «شیخ‌صله» مناسب نیست
کد خبر: ۱۰۴۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 28 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فرامرز باوندپور فرماندار ثلاث باباجانی در جلسه ساماندهی پایانه مرزی شیخ‌صله که با حضور دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی بازارچه مرزی در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کنونی شیخ‌صله زیبنده یک مرز نیست و باید رویکرد‌ها به سمت مردم محوری سوق داد.

وی گفت: رویکرد کاری ما منافع مردم است و نمی‌شود در این مقوله سکوت کرد و ما به عنوان نماینده حاکمیت فقط دغدغه رفع مشکلات مردم را داریم.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: جهت واقعی کردن تعداد کارگران بازارچه، پایش کارت کارگری را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا لیست پایش شده برای استعلام ظرف مدت ۲۰روز تهیه خواهد گردید

وی یادآور شد: زیرساخت‌های بازارچه مناسب نیست و دستگاه‌های متولی به وظیفه خدمت‌رسانی خود عمل کنند و در این حوزه کاستی‌های بوده که باید جبران شود و توقعات مردم بحق و منطقی است چرا که زیرساخت‌های بازارچه مرزی شیخ صالح جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: دستگاه‌های بهره‌بردار در بازارچه باید خدمات‌رسانی را به سمت و سوی مطلوبیت و رضایتمندی مردم سوق دهند.

باوندپور خاطرنشان کرد: نباید عملکرد نادرست بعضی دستگاه‌ها باعث دلسردی مردم شود و ما دیگر زمانی برای سهل‌انگاری نداریم.

وی در ادامه با اشاره به عواید کوله‌بری، گفت: در مدت دو هفته اخیر در خصوص وصول مطالبات کوله‌بران، بیش از ۱۵ میلیارد ریال به حساب مرزنشینان واریز شد و این واریزی‌ها ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: تا زیرساخت‌های بازارچه فراهم نشود نمی‌توانیم روند صادرات و واردات را افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکل آب آشامیدنی بازارچه، اضافه کرد: انتظار داریم ظرف ۱۵روز آینده، آب به مخزن تزریق شود و مشکل آب بازارچه حل شود.

باوندپور در پایان، افزود: مردم کار و عمل می‌خواهند و باید مصوبات تا جلسه آینده عملیاتی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار