به مناسبت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، از اعضای هیات علمی پیشکسوت، نخبگان و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 30 April 2022

در مراسمی از بیش از ۷۰ عضو هیات علمی در قالب پژوهشگران برتر استانی، پیشکسوتان، افراد مشمول ارتقاء مرتبه و دانشجویان برتر و فعال در عرصه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، با قدردانی از استادان به جهت تلاش و همت والایشان در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه در امور آموزش و پژوهش اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی دانشگاه، کیفیت‌بخشی، رشد علمی و کارآمدی نظام آموزشی در جهت تحقق دانشگاه کارآفرین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این خصوص توسعه فعالیت‌ها در زمینه فناوری، نوآوری و حضور شرکت‌های دانش بنیان از اهداف برنامه راهبردی کلان دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی افزود: هر یک از واحد‌های دانشگاهی استان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کم‌نظیری هستند که می‌توان با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، اهداف بسته‌های کاری دانشگاه در ۵ سال آینده را محقق ساخت.


دهقانی اشکذری، اقدام عملیاتی در راستای بهره برداری بهینه از سایت پردیس سردار سلیمانی، مجموعه صفار، استقرار نیروگاه CHP در آینده نزدیک و راه اندازی مجدد تعاونی مسکن دانشگاهیان را از جمله اقدامات چند ماه اخیر دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی افراد مجموعه، این دانشگاه بتواند به اهداف متعالی و جایگاه واقعی خود دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار