فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی و هدف گذاری کرده است، گفت: حجاب و عفاف باید در سطح جامعه ترویج داده شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴ 01 May 2022

علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و ضرورت‌ها در سطح جامعه بحث نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی افزود: با توجه به اینکه تا کنون در این راستا به هدف اصلی نرسیده، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین وزارت کشور و به تبع آن از سوی انتظامی کشور، ابلاغیه‌هایی صادر شده و انتظامی قرارگاه جهادی اجتماعی این فرهنگ را با محوریت و مسئولیت استاندار در استان‌ها اجرا می‌کند، این قرارگاه‌ها تشکیل شده و ۲۶ دستگاه در حوزه فرهنگ و هنر و حجاب مسئولیت حضور در جلسات حجاب و عفاف را بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: نخستین جلسه حجاب و عفاف روز گذشته برگزار شد و امید داریم با توجه به اهتمام استاندار کرمانشاه و سایر دستگاه‌ها که اعلام دغدغه مندی در این زمینه می‌کنند، به وظیفه ذاتی و اساسی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: امید است خروجی آن سالم سازی فضای عمومی جامعه ما باشد چرا که دشمن برای جمهوری اسلامی برنامه ریزی، هدف گذاری و هزینه کرده است که نماد‌ها و ارزش‌های ما را تحت الشعاع خود قرار دهد و سبک زندگی و فرهنگ اسلامی را تغییر دهد، هر چند که در برخی حوزه‌ها تغییر یافتیم بنابراین نیاز است این قرارگاه‌های جهادی با عزم و اراده اعتقادی دنبال شوند و شرایط امروز جامعه ترمیم شود.

جاویدان تاکید کرد: با ورود قشر متدین جامعه امید داریم و بر این باوریم ورود مردم متدین به موضوع و همچنین سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی در این حوزه موفق خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار