معاون اجرایی رییس جمهور با تجلیل از استاندار یزد به دلیل فعالیت‌های خوب نامبرده در مدت اخیر گفت: برنامه تحولی که استاندار یزد در این استان ایجاد کرده در کشور زبانزد است.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 05 May 2022

به گزارش ایرنا سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری شهرستان اشکذر یزد افزود: مهران فاطمی از جمله استاندارانی است که با درایت ، تدین و مدبرانه فعالیت می کند و در این مدتی که بعنوان استاندار منصوب شده فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

وی تصریح کرد: برنامه تحولی که در استان تهیه شده باعث می شود همه فعالیت های آینده استان بر اساس این برنامه باشد.

وی با اشاره به ساخت این مدرسه خیری اظهار داشـت: آنچه که مردم داشته اند برای حفط اسلام و انقلاب در طبق اخلاص نهادند و این خانواده شهید هم برای فرهنگ این مرز و بوم خدمت کرده اند.

مرتضوی با بیان اینکه انسان های خیر بعد از وفاتشان نیز همواره خیرات و مبرات برای آنها ذخیره میشود و از آن بهرمند می شوند، تصریح کرد: فعالیت در زمینه فرهنگ که برای تعلیم و تریبت انجام می شود ثوابی مضاعف دارد و همه دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل کرده و در آینده به جامعه خدمت می کنند در ثواب فعالیت آنها شریک هستند.

وی ادامه داد: از اینکه در آغاز سفر خود به استان یزد در افتتاح این مجموعه که به نام شهید مزین شده و به زیور تعلیم و تربیت آراسته شده حضور یافتم خوشحالم.

مدرسه خیری شهید محمد حسین غفوری شامل ۱۲ کلاس درس در زمینی به وسعت ۱۹۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع و با صرف ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار خیری و دولتی ساخته شده است.

اشکذر در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار