بازدید یک روزه فرماندار تالش از پروژه های در دست اجرای روستاهای کوهستانی بخش مرکزی.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 20 May 2022

بازدید یک روزه فرماندار تالش از پروژه های در دست اجرای روستاهای کوهستانی بخش مرکزی.

به گزارش تابناک گیلان مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش ضمن بازدید از پروژه های روستاهای کوهستانی بخش مرکزی به بررسی مشکلات دامداران و عشایر با محوریت پروانه چرا پرداخت.

وی همچنین از اجرای پروژه روکش آسفالت محور تالش به آق اولر در محدوده روستای کیشون بن به ماشین خانه بازدید کرد.

فرماندار تالش در بازدید از پروژه آبرسانی روستاهای بره پشت، تنگاب و کولانه گفت: این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دست اجرا می باشد.

وی عملیات آبرسانی مجتمع بره پشت را بهسازی دو دهنه چشمه، اجرای خط انتقال بطول ۸/۵ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع بطول ۱۲ کیلومتر و تکمیل لوله گذاری و مخزن ۱۰۰ مترمکعبی عنوان نمود.

عاشوری تعهدات باقیمانده در حال اجرا را احداث مخزن ۵۰ مترمکعبی تنگاب، نصب شیرآلات لازم، احداث تجهیزات کلرزنی جهت تامین کیفیت آب و تکمیل لوله گذاری باقیمانده در شبکه توزیع نام برد و از بهره برداری این پروژه در هفته دولت امسال خبر داد.

فرماندار تالش همچنین از احداث دیوار ضامن محور تالش به آق اولر محدوده روستای سینه هونی بازدید کرد .


در ادامه فرماندار تالش در دیدار با خانواده های شهید فتح اله گوسفندی (احمدی فر) و محرم جمالزاده گفت : تکریم خانواده شهدا وظیفه مسئولان است.

 مهندس عاشوری در این دیدارها خانواده‌ های معظم شهدا را سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این عزیزان اسوه واقعی صبر و بصیرت هستند و با
رزق و روزی حلال فرزندانی گرانقدر را پرورش و به جامعه اسلامی تحویل داده اند.

شهید فتح اله گوسفندی (احمدی فر) از روستای کولانه در منطقه سردشت و شهید محرم جمال زاده از روستای زربیل در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

گفتنی است : در این بازدید سرهنگ عزیزی فرمانده سپاه ناحیه تالش ، مسعود شفیقیان بخشدار مرکزی و مدیران بنیاد مسکن، اداره گاز، منابع طبیعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بیمه سلامت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آب و فاضلاب شهرستان و شوراهای اسلامی و دهیاران فرماندار شهرستان تالش همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار