قائم مقام شرکت آبفای ایلام:
قائم مقام شرکت آبفای ایلام گفت: با هماهنگی به عمل آمده و با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام، دوره آموزشی ایمنی، کمک های اولیه و مخاطرات حین انجام کار، با هدف ارتقاء سطح دانش و حفظ آمادگی برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 26 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جعفر حسنی اظهار کرد: کمک‌های اولیه، مراقبت‌های خیلی فوری است که به یک فرد آسیب دیده یا فردی که دچار بیماری ناگهانی شده، ارائه می‌شود لذا دانستن کمک‌های اولیه برای همه لازم است.

وی افزود: حوادث همیشه در کمین هستند بنابراین دانستن چگونگی برخورد با فرد مصدوم و رسیدگی به جراحت‌های خفیف به فراگیری و آموزش کمک‌های اولیه نیاز دارد.

قائم مقام شرکت آبفای ایلام یادآور شد: امروزه توصیه می‌شود همه کمک‌های اولیه را بیاموزند زیرا هر فرد امکان دارد به طور ناگهانی و غیر منتظره در شرایطی قرار گیرد که برای کمک به خود یا دیگران به آن نیاز داشته باشد.

وی بیان داشت: طی این دوره آموزشی؛ شرکت کنندگان بر اساس سرفصل های مشخص سازمان هلال احمر، آموزش های تئوری و عملی در خصوص کمک های اولیه و مخاطرات حین انجام کار در کمک های اولیه را بمدت ۳۰ ساعت فراگرفته و به تمرین مطالب ارائه شده به صورت عملی پرداختند.

حسنی گفت: شرکت کنندگان در این دوره با مباحث امداد و کمکهای اولیه  شامل اصول ایمنی و قانونی در کمک های اولیه، روش مواجهه با مصدوم، خفگی‌ها، احیای قلبی ریوی، خونریزی، پانسمان، آسیب‌های استخوانی، مفصلی و عضلانی، بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، فوریت های پزشکی، مسمومیت‌ها، سوختگی ها، آسیب‌های ناشی از گرما و سرما بصورت تئوری و عملی و مباحث آمادگی در برابر مخاطرات  آشنا خواهند شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار