به مناسبت ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز «دختران»، سی و هفتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «دخترها رحمتند» در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 30 May 2022

ر این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان نوسروده‌های خود را در مدح و منقبت آن بانوی کرامت و همچنین آثاری را در قالب شعر طنز ارائه می‌کنند که در پایان به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

این محفل به همت دفتر طنز حوزه هنری استان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه ۱۰ خرداد در حوزه هنری استان واقع در چهارراه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در محافل قندشکن از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال کنند.

آثار منتخب محافل قندشکن در صفحه Qandshekan در فضای مجازی قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ روز اول ذی‌القعده سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز ملی «دختران» نامگذاری شده است‎‎.

منبع: ایسنا
برچسب ها: محفل ، طنز ، حوزه هنری ، ولادت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار