مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٣ کرمانشاه:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٣ کرمانشاه گفت: ثبت نام کتب درسی دانش آموزان میان پایه آغاز شده و به دو شیوه انفرادی و گروهی در سامانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 31 May 2022

علیرضا فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص ثبت نام کتب درسی، اظهار کرد: سامانه کتب درسی به دو شیوه انفرادی و گروهی امکان ثبت نام دارد، درثبت نام گروهی مدرسه می‌تواند نسبت به ثبت نام کتب درسی دانش آموزان اقدام کند و برای تمامی دانش آموزان ثبت نام شده پیامک تکمیل ثبت نام ارسال می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام انفرادی برخی از دانش آموزان، افزود: بعد از ثبت نام برای دانش آموز یک دوره کتاب درسی در نظر گرفته می‌شود و در بازه تابستان در مدرسه‌ای که ثبت نام کرده تحویل او می‌شود، ثبت نام کتب درسی از اردیبهشت ماه آغاز شده و ادامه هم دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه ادامه داد: ثبت نام کتب درسی میان پایه‌ها یعنی پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری و فنی در حال انجام است، اما کلاس اولی‌ها که ثبت نام آن‌ها به تازگی آغاز شده پس از ثبت نام در مدرسه ثبت نام کتب درسی شان نیز آغاز می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در خصوص کلاس ششمی‌ها که به کلاس هفتم می‌روند بعد از پایان امتحانات، ثبت نام در مدرسه متوسطه اول و تعیین محل تحصیلشان، ثبت نام آن‌ها هم برای کتب درسی آغاز می‌شود، کلاس نهمی‌ها که به کلاس دهم می‌روند به محض ثبت نام در مدرسه محل تحصیل جدیدشان ثبت نام کتب درسی شان آغاز می‌شود.

فرهنگیان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز بهداشت درصدواکسیناسیون دانش آموزان قابل قبول است، یادآور شد: درصد قابل قبولی از دانش آموزان دو دوز از واکسن را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تابستان فصل برنامه ریزی، سازماندهی و آماده سازی مدارس است که از نظر تجهیزات، تعمیرات و تأمین نیروی انسانی امکانات فراهم شود به نحوی که برای ابتدای مهر مدرسه آمادگی پذیرش دانش آموزان را داشته باشد و تلاش می‌کنیم کمترین فرصت را از ابتدای سال تحصیلی از دست ندهیم چرا که در دو سال کرونا از نظر آموزشی آسیب دیدیم و باید با جدیت و کمترین اتلاف وقت کلاس‌ها را تشکیل دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار