تیم آموزش و پرورش ب قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان و گرامیداشت سوم خرداد کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 01 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: در روز پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان و سوم خرداد شهرستان بویراحمد دو دیدار برگزار شد.

آرمان حاتمی افزود: تیم فوتسال آموزش و پرورش ب با غلبه بر تیم آب و فاضلاب به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان و گرامیداشت سوم خرداد شد.

وی ادامه داد: در دیدار رده بندی دو تیم بانک ملی و نیروی انتظامی به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان وقت قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی، تیم بانک ملی با نتیجه سه به یک بر تیم نیروی انتظامی پیروز شد و مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

حاتمی بیان کرد: در دیدار پایانی این مسابقات که با حضور جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تیم آموزش و پرورش ب با نتیجه هشت به ۲ تیم آب و فاضلاب را شکست داد و مقام قهرمانی را کسب کرد.

در آئین اختتامیه این مسابقات به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها لوح، کاپ قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد.

کاپ اخلاق این رقابت‌ها به تیم فوتسال اتکا و لوح بهترین و پدیده این مسابقات به هاشم اعظمی بازیکن تیم آب و فاضلاب استان اهدا شد.

در این مراسم از تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌های والیبال بانوان و تنیس روی میزآقایان گرامیداشت ماه مبارک رمضان و سوم خرداد نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار