امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان داشت: حضور پرچم حرم رضوی بیانگر کرامت ، لطف و عنایت امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 05 June 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با خدام و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: امامان معصوم (ع) شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها قدمی بردارد، مشمول نظر خاص آنها خواهیم شد.

وی بیان داشت: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار (ع) توسل و برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) است که در سایه این توسلات و ادعیه یک ارتباط ۲ سویه بین ما و ائمه اطهار (ع) شکل می گیرد.

امام جمعه ایلام افزود:  در خدمت ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بودن لطف و نظر ائمه اطهار (ع) را در پی خواهد داشت و امروز باتوجه به گسترش تهاجم و نفوذ فرهنگی غرب باید تلاش کرد فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

وی ادامه داد: حرم امام رضا (ع) ملجاء و پناهگاه مردم برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک هستند تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره مند شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار