نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی در برابر استکبار، بزرگ‌ترین عزت و شرف ملت ایران است و همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 06 June 2022

به گزارش ایرنا محمدرضا دشتی اردکانی یکشنبه شب در جمع مسئولان هیات های مذهبی اردکان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه مردم علیرغم سختی‌ها و دشمنی‌های دنیا با کشورمان تا امروز پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند، افزود: به لطف خداوند ایستادگی در برابر استکبار، بزرگ‌ترین عزت و شرف ملت ایران است.

وی اضافه کرد: همه باید آثار و برکات حرکت و قیام حضرت امام (ره) و خدمات انقلاب اسلامی به کشور را تبیین کنند.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: مردم ما علیرغم همه سختی‌ها و دشمنی‌هایی که دنیا با جمهوری اسلامی ایران دارد تا به امروز پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: به اعتراف دیگران عزتی که امروز ملت ایران دارد سایر ملت‌ها ندارند و به برکت خون شهدا و وجود مقام معظم رهبری مملکت ما آسیبی نخواهد دید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرگذاری هیات‌های مذهبی به عنوان اولین کانون از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه، گفت: این اثرگذاری به برکت خون سیدالشهدا (ع) است که موجب پویایی ملت‌های آزاده جهان شد.

وی تصریح کرد: رسالت شما مسوولان هیات‌های مذهبی بسیار سنگین است چراکه حرکات و رفتارهای شما به‌پای دین نوشته می‌شود؛ حرکتی که در سال‌های اخیر در شهرستان اردکان شروع‌شده است امیدها را روشن کرده است و ما باید هیات‌های مذهبی خود جهت بدهیم.

وی گفت: شما قدر خود را بدانید چراکه مدال نوکری حضرت امام حسین (ع) را به هرکسی نمی‌دهند این نوکری مایه عزت و سربلندی شماست.

مرکز شهرستان ۱۳۵ هزار نفری اردکان که در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار