مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار مراجعه (بصورت سرپایی، بستری و پاراکلینیکی) به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 07 June 2022

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار مراجعه بصورت سرپایی پاراکلینیکی و بیش از یک میلیون و ۳۹۶ هزار مراجعه هم بصورت سرپایی به پزشکان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ هزار و شصت و یک بیمار در بیمارستان‌های شهدا و حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بستری و از این تعداد ۱۰ هزار و شصت و هشت بیمار جراحی شدند.

حجتی پور گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰، چهار هزار و پنجاه و پنج زایمان در بیمارستان حضرت معصومه (س) به ثبت رسید که معادل سی درصد کل زایمان‌های استان بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد پرونده‌های بیماران مزمن در واحد‌های تابعه را هم ۴۲ هزار و ششصد پرونده اعلام کرد.

وی افزود: در سال گذشته و بر اساس ارزشیابی‌های انجام شده در قالب درجه اعتبار بخشی بیمارستان‌های تابعه هر دو بیمارستان زیر مجموعه این مدیریت (بیمارستان‌های حضرت معصومه (س) و شهدا) به عنوان بیمارستان‌های درجه یک معرفی شده اند.

حجتی پور ابراز کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم اکنون با ۹ مرکز درمانی، شامل ۲ بیمارستان و هفت درمانگاه و پاراکلینیک به مردم خدمات درمانی ارایه می‌کند.
به گفته وی در حال حاضر ذر بیمارستان شهدا ۱۱۰ تخت و در بیمارستان حضرت معصومه (س) ۱۰۲ تخت فعال بستری و در مجموع ۲۱۲ تخت فعال وجود دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را هزار و ۲۳۹ مرکز و تعداد پزشکان طرف قرارداد با این مدیریت را ۵۱۷ نفر اعلام کرد.
هم اکنون ۷۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه یعنی معادل ۳۹ درصد جمعیت استان کرمانشاه زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار